Hep internette okurdum yok şu hastanede çalışan doktor ,memur soyledi vakalar çok ölen çok inanmazdım.ama 1992 de tanıştığım,yıllarca gorusmedigim bir abimle az evvel konuştum.kendisi Diyarbakır da bir hastanede çalışıyor.ve sırf onların hastanesinde günde 6,7 kişinin öldüğünü,yer kalmadığını ameliyathanelerin bile yoğun bakım odasına çevrildiğini söyledi.