altın

entry474 galeri
    362.
  1. Merkez bankası'nın tuhaf açıklaması sonrası panik satışları başlamış.
    Biraz düşer, hafta sonu da düştüğü yerde salınıp hafta başı devam eder çıkmaya gibi geliyor.
    Ons hala yükselişte, doları zor tutuyorlar, faizler düşük...

    Biraz altınım var satmayı düşünmüyorum, muhtemelen sene sonu 500'ün üzerinde olacak altın. Dursun durduğu yerde.

    Piyasaları stabil tutabilmenin Tek yolu faiz arttırımı, o da haram işte. :(
    3 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük