Bugün itibariyle haberlerde izlediğim ve inanamadığım olaydır. Artık bu ülkede herşeye alışıyosun ya neyse... Ne için özür dilediklerinide anlayamadım ama sanırım sözde soykırım adına böyle birşey yapmışlar. Böyle insanlar yüzünden gerçek aydınlar gözümüzde değerlerini yitiriyorlar o da ayrı konu. Aydın gözüken karanlık beyinlilere diyecek sözüm yok. **