hakkında saçından tutarız yatağa bağlarız hölölö diye pöykürmenin pek manidar olmayacağı ülkedir..
neden mi,
ermenistan'ın yeni atağı olarak bize yansıyanların çoğu fakir ermeni halkından çok abd'deki
ermeni lobisi tarafından lanse edilmektedir..
ermenistan'da yaşayanların hepsi masum mudur, tabi ki değildir, burda da olmadığı üzre,
benim varmak istediğim nokta istanbul kadar nüfusu olmayan, diasporasının hamleleri ile
daha çok nefretimizi toplayan bu fakir halkın üzerinde fantezi uygulamaktan kaçınmak..