istanbul'un en az 100 sene gerisinde kalmış ildir. hayatında 1 kere istanbula gitmiş adama izmir kasaba gibi gelir. türkiye'de karadenizliler ile birlikte en fazla abartılan şeylerden biriside bu şehirdir. alsancak çimlerde bomonti içip sevişmeyi laiklik sanan vasat atatürkçü troller cirit atıyor. akp ye yobaz ve koyun diyenler izmiri görsün hiç bir farkı yok al birini vur ötekine boş yere duyar kasmayın.