eski kız arkadaşım sayesinde aşık olduğum şehirdir.lakin sayesinde artık küstüm alsancakta,balçovada,gaziemirde hep anılarım vardır.Ekim ayında gitmiştim alsancakta bir cafede oturmuştuk gündüzleri hafif esen ılık rüzgar vardı.gece de buz gibiydi. hayatımın belki de en güzel gününü 6 ekimde yaşamıştım.izmirin yeri farklıdır bende.