virüs bakımından türkiye'nin aslında en kritik şehri olmasına rağmen insanlarının virüsü siklemediği şehir. doğma büyüme izmirliyim, izmir'de yaşıyorum hala. kendimi eve kapatmış hatta odaya kapatmış durumdayım. ama sokaklar çoluk çocuk dolu, komşular birbirine misafirliğe gidiyo, grup halinde parklarda kola çekirdek yapılıyor. başlarına geldikten sonra anlayacaklar.