aşk

entry15878 galeri
    2150.
  1. insan nereye, neye ve kime ait oldugunu seçebilir mi? peki gerçekten ait olmak bir ihtiyaç mı? ben kimseye ait değilim! kendimden kendimi çıkarsam sıfır kalırım... (hadi ya)
    hayatım, yaşamım sadece kendimden ibaret... ama burda kendimi anlatmam biraz saçma olur yahu.

    gerçekçi olalım lütfen... aşk maşk bunlar boş işler! ve olması gerektiği gibi basit! uzay çağında yaşıyoruz kardeşim. yakında karsınıza bir uzaylı cıkarsa sorun bakalım onlar aşık oluyorlar mı? ne alaka deme. sor sen. eğer onlar da öyle boş işlerle vakit kaybediyorlarsa zaten karsınıza cıkmazlar...

    acımasız mıyım? sensin acımasız! hem sen aşk meleği misin? ben sadece mazoşist değilim. ve işin daha güzel yanı senin gibi mübalağa yağmıyor ve yalan söylemiyorum...

    (bkz: şizofren aşk)
    7 ...