giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
ibrahim erkal
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
319
↓
galeri
291.
Ben bu adamın kendine özgü o sesini ve bestelerini seviyorum. Tamam güfte sıradan ama beste yerinde. Özellikle slow şarkılarında.
Şu an “nasıl sevmiştim seni” adlı parçasını dinliyorum. Ud sesi enfes.
Allah rahmet eylesin.
ruzgara karsi yuruyen adam
10.03.2020 01:20
2
...
şikayet et
#42972575
kaydet