inşaat mühendisliği

entry182 galeri
    173.
  1. Pişmanlıktır.
    Önümüzdeki dönem sonunda mezun olacak bir inşaat mühendisliği öğrencisi olarak diyorum ki “kesinlikle tercih etmeyin.”
    Okurken oldukça zor, özellikle projeleri yaparken stresten ölüyorum, hiç boş vaktim olmuyor. Proje yapmaktan ve ders çalışmaktan sosyalleşemiyorum. Çoğu zaman ruhen ve fiziken kendimi yorgun hissediyorum. Peki tüm bunlar ne için? Mezun olup işsiz kalmak için.
    Diyeceklerim bu kadar.
    6 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük