giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
en güzel göz rengi
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
277
↓
galeri
231.
Ben mavi gözü sevemiyorum ya. Bana çok şeytani geliyor. Ama yeşil ve tonlarının hastasıyız. Annemin gözleri yeşil ama benim ki çok açık bir kahve. Bari ela falan olsaymış diyorum ama saçımla göz rengim baya uyumlu. Neyse benimki de güzel.
hasbam
07.02.2020 11:32
0
...
şikayet et
#42819048
kaydet