o bir sanatçı değil bir simge artık müzik yapabilmeniz için yeteneğe ihtiyacınız yok çünkü müzik yapmak artık zor bir iş değil internet kafede oturup iki program indirsen bile elektro veya pop yapabiliyorsun org veya drumlara ihtiyacın yok tuş atıyorsun basınca nota çıkarıyor tizlik derecesini bile ayarlayabiliyorsun iyi kavradıysan çok güzel vaporwave veya synthwave müzikler yapabilirsin aç youtube da örnekleri var şimdi gelelim vokal performansına onuda bilgisayarda bir güzel allayıp pullayıp editleyebiliyorsun bu yüzden playback ihtiyacı duyuyor kız şarkı söyleyemiyor onun tek derdi insanları rahatsız edip gündeme gelmek işte bu ona bu yüzden bir sürü para döküyorlar o şarkı söyledikçe insanların sinirlerini bozdukça müzik şirketleri haber kanalları cukkaları indiriyor eskiden böyle değildi ben dee snider, ronnie james dio, ozzy osbourne, don dokken, axl rose, kim wilde, joan jett, lita ford vb dinleyerek büyüdüm hepsi uçuk insanlardı ama harikaydılar birer müzisyendiler gerçek sanatçılardı o zamanlarda hile hurda dönmüyordu bilgisayar yoktu bilgisayar geldi sanat bitti bilgisayardan önce sanat vardı kim ne derse desin modern pop sanat değildir.