Tv kanallarında savunmaya çalışanlar var bunları. Yok suç oranları Türklerden düşükmüş, yok ekonomiye katkı sağlıyorlarmış, yok savaş bitince gideceklermiş(yarrak giderler). Ulan hadi bunlar savunur suriyeliyi çünkü parasını alıyorlar kanaldan, bunları sırf müslüman oldukları için savunan sıradan sivillerin amk. Bir de bizi ırkçı ilan ediyor bu suricikler onları istemediğimiz için. Tam tersi olsaydı 5 milyon Türk suriye'ye sığınmaya kalksaydı sınırda kurşuna dizerdi bu ibneler bizi.