aşk

entry15878 galeri
    2127.
  1. aşk güzel şey
    tanrıya olan
    tanrıdan uzak olan
    bir öpücük kondurmak güzel şey
    biraz sarılmak
    biraz da sarılarak uyumak
    uyku güzel şey
    bıkmıyorsun
    rahat bir yatak
    çok güzel şey
    ve rahat bir yatakta seninle yatmak
    muazzam...
    bu yatak bir sandal olsa
    bir denizde olsak
    bir okyanusa yol alsak
    bir okyanusta bir balina
    bir balina yutsa bizi
    biz karanlıkta kalsak
    uyku çökse üzerimize
    ve gökyüzünde uyansak
    tepesinden fışkırmış bir şekilde
    bazı bazı ıslansak
    serinlesek yanmışız ya aşktan
    derinlere dalsak
    balıklarla yanyana süzülsek
    nefes mi? ne gerek?
    inanmıyoruz ki ölüme
    aşka inanıyoruz biz
    güneşin ulaşamadığı kadar derinlere insek
    karanlık olsa yine
    uykuya dalsak
    uykuda batsak da batsak
    ve dünyanın öbür yanında, yüzeye çıkmış uyansak
    bir buz ülkesi olsa burası
    üşüsek de üşüsek
    birbirimize sarılsak
    ısınsak...
    en güzeli değil mi?
    sarılsak bir süre, bir sonsuz süre,
    erise buzullar da biz sarılmaya devam etsek
    sımsıkı, tek vücut, tam bir vahdaniyet
    mutluyuz biz değil mi?
    uyuya mı kalsak böyle?
    rüyalarımızda sevişsek karlar üstünde,
    pamuk ellerinle karları serpsen üstüme,
    bense ürpersem,
    öpsem seni, gözlerine baksam
    ısınsam...
    uyansak ki bir müzedeyiz, hangi çağdan kaldığımız belirsiz
    aşkın sembolü olsak,
    gülümsesek biraz da birbirimize,
    hüzünlü insanlar bizi izlerken gülmeyi öğrenseler,
    bir meteor mu yaklaşıyormuş dünyaya?
    bir damla su bile kalmamış mı?
    ne umurumuzda bizim, biz ölüme inanmıyoruz ki!
    biz aşka inanıyoruz,
    gülümsedikçe gülümsesek, biraz yaklaşsa yüzlerimiz
    nefesimizi dinlesek, gözlerimiz zevklense biraz da...
    *
    1 ...