üç harflidir, çarpar der bi arkadaşım aşk için. gel gör ki bu tanım benim için hiçbir şey ifade etmiyor desem yeridir. kendi tanımımı sona bırakıp güzin ablaya seslenmek istiyorum bu satırlarda. güzin abla; lan niye ben aşık olamıyorum hiçbi boka. niye kandırıyorum milleti, neden ahını alıyorum bunca insanın? bende isterim içimde sevgi pıtırcıklarının oluşmasını, bende isterim birini kendim kadar sevmeyi. ama yok. olmuyor, yapamıyorum. yoksa bu dakkaya kadar söylenenlerin hepsi yalanda bi tek ben mi dobrayım. ama ben günah keçiside olmak istemiyorum allahsız güzin.
yazarın naçizane tanımı: her duyduğumda kalaslığımı* yüzüme vuran kelimecik.