kum dolu bir kaba işeyip, sıçıyor her allahın günü onu temizliyorum, tınaklarını kesiyorum, tüylerini topluyorum ki evin her tarafı onlarla dolu, daha geçen gün götüne yapışan bokları temizledim, gece yarısı özellikle uyku uyutmuyor.
evlat edindim sanki yavşağı. neden peki uğraşıyorum bu kadar?
öyle gelip pıtı pıtı ayağının dibine bir uzanışı var, patileriyle oynayışı, bir ebleh bakışı var ki. o bakışı görünce 'yerim lan senin bokunu' diyesi geliyor insanın garip bir şekilde. gerçekten çok acayip hayvanlar amk.