Başıma bir şey gelmeyecekse ev kedilerini sevmiyorum. Bana aristokratlığı ve elitizmi çağrıştırıyorlar. Sokaktakiler can'dır, sokak kedileri canan'dır.
Edit: siz kedileri değil kendinizi seviyorsunuz. Kusura Bakmayın değil kusura bakın. Sokak kedilerini görmezden gelmeyin.