Eğer safkan sahiplendirme yapmazlarsa mecbur kalıp parayla almak zorunda olacağım.
Ama ben asla sokağa bırakmam, bırakamam bir hayvanı o yüzden yerini yurdunu hazır etmeden, maddi külfeti kaldıracak kuvvete gelmeden hayvan sahiplenemem.
Parayla satın Alicam deyince hemen eksilemişler. Bakın kimse kimseye bir bardak suyu bile bedavaya vermiyor bu devirde.
Hayvana uygun koşulları sağlayıp iyi bakarsam , parayla almamın hiçbir zararı olmaz diye düşünüyorum.
Çünkü safkan ırkı bedavaya zannetmiyorum veren olurmu.