Bu şehir yazın denizde tatilde iken güzel değil müthiştir, ama tatilde değilseniz, çalışıyorsanız yazları hiç güzel değildir. çünkü havası cidden bunaltıcıdır, nemlidir ve henüz 5 dk önce duş almış insanı bile anında yapış yapış yapar. Durduğunuz yerde rahatsızlık yaşarsınız.
Ama bu şehir, sonbahar ve ilkbahar mevsimlerinde cidden müthiştir.
Sonbaharda tutkulu, bazen hüzünlü bir aşk hissini; ilkbaharda ise kıpır kıpır bir aşk hissini yaşatır öküz olmayan bir bünyeye...