neslican tay

entry253 galeri
    139.
  1. Bir paylaşımını görmüştüm, birçok ay önce... bacağını yeni kaybettiğin sıralardı sanırım, pencerene konan tek bacaklı güvercini gösteriyordun. inanmıyorum sadece tesadüfen senin pencerene konduğuna. Bizim hayatımıza girişin de tesadüf değildi. Ama asla diğerleri gibi, bize ibret olmak için geldiğini de düşünmüyorum. Senin yaratılışının çok daha kıymetli anlamları vardı.

    Allah dağına göre kar verir derler ya, çok inanıyorum. Sen kocaman bir dağdın. “Keşke...” diyor insan. Ama inanıyoruz ya işte, O’ndan iyisini bilmiyoruz. Üzgünüm sadece. Huzur içinde uyu.
    8 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük