bu hafta iş sebebi ile gidip 2 gün kaldım. ilk gün konak, alsancak, kordon vs merkezi gezdik. ikinci gün alaçatı, çeşme ve urlayı gördük. izmire her yerde her mecrada özellikle sosyal medyada çok büyük güzellemeler yapılıyor ama ben beklediğim kadar bir şey göremedim. belki kafamın başka şeylerle çok meşgul olmasındandır.
alaçatı dedikleri yer denize uzakmış mesela. çarşı içinde şirin dükkanlar güzel taş evler ve sokaklar var. ama bu kadar ünü nasıl yaptı anlamak zor. hele urla tamamen hayal kırıklığı oldu. malum kavak yelleri ile aşinayız urlaya. bende o dizideki gibi çok şirin bir yer bekliyordum ama bakımsız bir yerle karşılaştım. alaçatı en azından güzel bir mimariye sahipken urlada o da yoktu. durumlar böyle.
umudu azalan adam malatyadan bildirdi.
ekleme: yazdıklarım tamamen kişisel görüşlerim olup karalama amaçlı değildir.