bir tokalaşmışlığımız bile yok. onu geçtim, telefonun bile yok ulan bende. ünlülerin yaşadığı seviyeli ilişkiler gibi birbirimize yolladığımız mesajlarımız var sadece... ama bu yetmiş de artmış senin gerçek bir adam olduğunu anlamak için. badem gözlüymüşsün be kardeşim. ama sen bildiğimiz kötü kaderli badem gözlülerden olmayacaksın, turp gibi olanlardan olacaksın. biz de senin kıymetini bileceğiz. yaşayacak günlerimiz var. kangurular, aborjinler anladın sen onu... sen aramıza dön, fenerbahçe aslantepe de bizi 100 yıl üst üste yensin. yok lan bu kadarı fazla... bızden sonrakılere ızdırap çektirmeyelim. ölene kadar bana fener galibiyeti görmek nasip olmasın ama sen iyileşeceksen...