kedimle evimi paylaşmaya başladığım ilk günlerde, bir kediyle yaşamaya alışık değildim elbette, kos koca şef bıçağını mutfak tezhahında bırakıp yatmışım, bu meraklı taze de gece tezgahta volta atarken bıçakla birlikte yere düşmüş ve bıçak vücuduna biraz zarar vermişti, güzelce kesmiş kendini şapşal...neyse ki artık alıştım, satır, bıçak, keser ne kadar kesici alet varsa hepsi dışarda, benim şapşal uzak duruyor her şeyden...