hakkında belirli bir tanım yapılamıyor. neredeyse tüm insanlar hissedediyor veya hissettiğini sanıyor ama ortak bir tanım aralıgında olmuyor bunlar. herkesin bünyesinde baska baska gösteriyor kendisini, o kadar cesitli olabiliyor ki bazen.. evet cok acı verdiği dogru, ama o kadar mutlu etmesinin yanında ne kadar kötü olabilir ki?
edit olayları: lafımı yiyorum, acısı da cok pis. ama yine de güzel.