mevcut kadro ile aptullahın kafasındaki futbol örtüşemez. mevcut kadro hucum futbolunu sever aptullah ise kontrollü ve defansif futbolu savunan bir hocadır.
yani bu sene trübünler çok karışır. fiko da gider aptullah da tazminatını alır gider.
koca bir sezon heba olacak. umarım erken önlem alıp hocayı uygun bir dille göndermek en mantıklı transfer olur.
sergen gibi bir hoca orda dururken gidip aptullahla anlaşmak çok ilginç gerçekten.