Ölümünü doktorlar gerçekleştirmiştir. Belgeselde torunu anlatıyordu. Dedesi zaten yanlış hatırlamıyorsam 33 ameliyat olmuş ama gene de pro içiyormuş. Artık doktorlar ameliyat edemeyeceğini söyleyince freud u öldürmüşler.
Öldüğünü biliyordum ama yine duyunca yine üzüldüm.
Zamanında ona ahlakın mikrobu da diyordular. Çok hakarete uğradı, çok hırpalandı.
Ayrıca gene yanlış hatırlamıyorsam 3 veya 4 kızını nazi kampında kaybetmiştir.
Bunlar aklımda kalanlar.