özellikle 30'una dayanmış yahut bir kaç yaş geçmiş olanları erkekleri sadece evlenilecek bir biblo gibi görür.
iş ciddiye binmeden önceki sohbetlerinizde 'ne evlenmesi yaaa ne çocuğu yaaa' diye takılan entel hanım duygular biraz netleşince anında evlilik delisi bir kezbana dönüşür.
'lan bu kadın bana deli gibi aşık' dersin o derece inandırır seni. ama olayın aslının öyle olmadığını gördüğünde iş işten geçmiştir. bir kaç ay önce 'ne evliliği yaa' diye takılan arkadaş bir anda 'ne zaman evleniyoruz?' moduna girer ve duygu katili çekilmez birine dönüşür.
'biraz beklesek mi?' diye sorduğun anda da o sözde ölüp bittiği adamı dakikasında terkeder ve yeni avına doğru yelken açar.