(#4179209)sözlüğe kürtçe entry girmek ile türkçe entry girmek arasında bir fark olmadığını düşünen arkadaş.
ben de polise taş atanlarla, bu memleketin evlatlarına kurşun sıkanlarla sizler arasında bir fark olduğunu düşünmüyorum desem olur mu? format buna müsade eder mi?? hadi bakalım...