ben izmire alsancakta gün batımını izlerken aşık oldum. izmiri sevmek bambaşkadır çoğu insana anlatamazsınız nesi güzel pis yıkık dökük derler. onlar genelde beğenmemek için gelenlerdir zaten. karsiyakadan alsancaka arabayla giderken o manzaraya bi daha aşık olursun. sığacıkın, urlanın güzel kıyılarında gezerken aşık olursun. kent ormanında bisiklet sürerken iki tarafında kalan maviliklere aşık olursun. daha neleer neleer..