dün akşam başımı yastığım koydum, "o degil de bir bluevelve vardi ne oldu ona" dedim. "kaç gündür gözükmüyor yaklaşık 3 haftadır görmedim nikini sol frame'de" falan diye söylendim kendi kendime. bir polemik eskiliği vardı sözlükte zaten belli oluyordu yokluğu. neyse ondan sonra uyudum.. "bluevelve bluevelve" diye sayıklayarak uyandım. kabus görmüştüm. su içtim yattım.
ondan sonra sözlüğe girdim. sol frame'de nikini gördüm. bu bir kabus olmalıydı. kendi başlığına yazmıştı yine.. efsane geri dönmüştü. polemiksiz kalmayacağımız için allah'a şükrettim.