gerekli teknik imkan olsa dünya üzerinden kaldırmayı istediğim tek şey. dünya üzerinde savaşlar, fakirlik, açlık gibi birçok daha önemli sorun olduğu söylenebilir belki ama platonik aşk hepsinden tehlikelidir. bir savaşta başınıza gelebilecek en kötü olay işkenceye maruz kalarak ölmektir. eğer çok önemli askeri bir göreviniz yoksa 4-5 gün işkence görür sonra ölüp gidersiniz. ama platonik aşk öyle mi? kendini, aklını, umudunu; hayata devam etmen için gerekli herşeyi elinden alır ve hayata öyle devam etmeni ister. öldür daha iyi derler ya, o hesap işte.. belki bir hastalıktır ama hiçbir zaman öldürmez, kat ve kat beterini yapar.