osmanlı

entry197 galeri
    135.
  1. "osmanlı zamanında dilenci yoktu. eğer bir mahalleden dilenci çıkarsa, o mahallenin ayıbı sayılırdı. dilenen kişiye hemen iş ve kalacak bir yer bulunur böylece dilencilik yapması önlenirdi."

    - ya meraktan

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1857037/+
    1 ...