aşk

entry15878 galeri
    2050.
  1. valla hatırladığım kadarıyla, 13-14 yaşlarında idim, okuldan gelmiştim, akşam yemeğinden önce bir şeyler atıştıracaktım, annem de git ekmek al akşam için de ekmek yok zaten dedi, gittim iki tane ekmek aldım, he bu sıralarda tabi bi kıza aşığım. neyse. eve geldim teorik olarak kendime yeticek kadar kesip yemem gerekiyo di mi içine kaşar peyniri filan koyup. ama yoook.. kafa başka yerde, iki ekmeği birden sonuna kadar dilimledim. sonra bütün aile eşrafı, o sırada kuzenlerim falan da evdeydi, "bu ne olum aşık mısın len ehehehe" diye taşşak geçtiydi, kıpkırmızı olduydum. aşk buydu işte.
    4 ...