sen kactıkca daha cok baglanıyorum sana ,farkında degılsın...her gecen gun farklı bır yanın aklımda;az da olsa gozlerıne bakabıldıgım o anlar.sokak ortasında gulumsuyorum onca kalabalıga ragmen.yanımda olmasan bıle senı sevmek guzel,senı duslerde yasamak guzel...bılıyorsun senı sevmek tum mevsımlerı yasamak gıbıydı bır anda.ilkbaharda ruzgarla dans eden bır ucurtma mısalı yuregım sımdı;mutlu ama tedırgın uzaklara yok olup gıtmekten...ruzgarım olur musun?uzakları yasamak da guzeldır senınle ,emınım...ama yanımda degılsın.
sevıyorum senı sen ızın vermesen de. **