sittin tane ankaralı yazar var. neden şöyle toplanıp bir zirve yapmıyoruz. pavyon olur, sakarya caddesi olur. ciğerci apo bile olur. bir el atın la. bunaldık.
edit: gelirim diyenler mesaj atsınlar, tarih belirleyip başlık açalım. işim olmazsa söz ben de geleceğim.