the walking dead

entry2957 galeri
    2830.
  1. 7x1'den sonra bıraktığım dizi. Dünya üzerinde ki en büyük fanboyu ben olabilirdim ama beni bile soğuttular ve diziyi bıraktırdılar. Şimdi izlerken deli gibi beklediğim Morales'i getirmişler ve aptalca bir şekilde öldürmüşler. Diziyi iyi ki bırakmışım yoksa şu olaya katlanamazdım.
    1 ...