Ben şu izmirlilerin, izmir'i yere göğe sığdıramamasına bir türlü anlam veremiyorum gerçekten. Yok en medeni, en elit, en kültürlü, en seksi, en karizma en eni yeri falan filan aaaaa yeterrrr saygım var ama yeter gerçekten amk. Kimse de çıkıp demiyor ki Şehircilik yapan insan da ne arar elitlik amk şaka gibi ya.
Almanya'da ki on bin nüfuslu köy kadar ne altyapısı ne de insani gelişmişliği olan yer ama sorsan en elit şehir aynen. Bi s.ktir derler insana.