izmir

entry6803 galeri
    5903.
  1. Burayı ciddi anlamda barcelona, milano ve hatta napoli gibi şehirlerle kıyaslayanlar var ve ben buna gerçekten gülüyorum. izmir'in klasmanı ancak selanik, üsküp, sofya falandır.

    Şehirde ciddi bir görüntü kirliliği ve beton yapılaşması var. Merkezden fuar alanını çıkartın. Yeşil yer bulamazsınız. Fazla tarihi eseri yok. Eski rum evleri dışında egzotik bir ruhu yok. Osmanlıdan kalan eser zaten az.

    Kordon boyunca deniz kirli ve bazen kokmakta. Deniz çöp içinde. Kordonda yeterince yeşil alan yok. Palmiyeler gölge vermiyor. Kaliteli orman ağaçları ekilmemiş izmir genelinde de.

    insan kalitesi alsancak ve konakta düşük. Suriyeliler, falcı çingeneler, kürt esnaf ve travestiler halka huzursuzluk veriyor. Şehrin yerlileri evlerine ve kafelere çekilmiş. Alsancakta dışarıdan gelenler nahoş bir biçimde yiyişiyor. Sokaklar travesti dolu. Her köşe başı esnafı kaba saba ve hep eciş bücüş tipler...

    Bütün bunlara bakarak siz hala izmir'i en modern ve medeni şehir sanın. Hele milanoyla barçayla kıyaslayanlara kıçımla gülüyorum hakikaten. Çoğu ege kasabası hatta izmir'in ilçeleri bile izmir'den daha güzeldir.
    9 ...