8818.
-
Geçen gün bbc'de yayımlanan bir araştırmada dünyanın trafik yoğunluğu en fazla olan 11. şehri ankara olarak görünüyordu.
Zaten ankara'da yaşayanlar da son 5-10 senedir durumun farkındaydı ama kimse birbirine bile söyleyemiyordu.
Ayrıca toplu ulaşım ağının yetersizliği ve niteliksizliği çok fazla.
Lafın özü memati abimizden gelsin (bkz: bu şehir girdap gülüm)
Edit: söylediğim araştırma linkini bırakıyorum.
https://www.bbc.com/turkce/haberler-dunya-47211181