ilk programın vasatlığı ikinci programda beklentileri azalttığı için mi yoksa gerçekten iyi olduğu için mi iyiydi karasızım. ama ortadaki gerçek güzel olmasıydı.masa düzdeni bence yerli yerindeydi.
zaga düzenine geçilmesi programın daha geç biteceği konusunda bizleri ümitlendirdi. genç öğretmenlerimizin stüdyoya getirilmesi samimiyeti ortaya koydu. ancak "sevda karababa" nın yerli yersiz yorumları, satasmaları, polemiksel sözleri zaga düzenini itici hale getirdi. bu yüzden erken bitirilmesi birazda iyi oldu diyebiliriz. bunun haricinde programda olmadı denecek kısım yoktu ancak daha iyi de ola bileceğine inanıyorum.
son bir not olarak "cevap hakkı" bölümü tadından yenmeyen bölüm oldu.tabi ki okan bayülgen program düzenini daha iyi bilir ama bence masadaki konukların gönderilmesinden sonra başbaşa yapılması daha etkili olabilirdi. genede "kralsın" ı haketti.