sevda lan galiba, öyle bi şarkıcının okan'ın çaldığı her şarkıya burun kıvırması, son çalan tarkan şarkısında da, el baş parmakları aşağı istikameti gösterecek şekilde antipatik hareketler yapması sonucu, kapattığım bilgisayarımı açmama, açmadan önce de şarkıcı kızımızın kulaklarını çınlatmama neden olmuştur.
demet akalın, hande yener, bengü, gülben ergen, serdar ortaç, tarkan gibi toplumun genel beğenilerini yansıtan şarkıcıları, "siktir la bunlar da şarkıcı mı?" tarzında jest ve mimiklerle, klavye başında nutuk atan andavalları hatırlatırcasına tepki göstermesi yakışık almadı. ki saydığım şarkıcıların hiçbirini dinlemem, onları savunma gibi bi amacım da yok. sen kimsin bacım? nedir bu havalar?
neyse ben kapatayım bilgisayarımı, yattığım yerden izlemeye devam edeyim.