özellikle seslendirmeleri ile gönüllerde taht kuran oyundur. ama türklerin kelimeler seçmesi biraz üzücü. bazı klasikler;
-inşallah we will crush our enemy (müslüman ordunun saldırması)
-who has rejected şerrriah / yuo will now sufferr the huduuut (imamın dinsize saldırması)
-they fight like a cornered snake, full back(yenilen müslüman ordusu)
-düşman imamların her türlü "infidel" demeleri
-i will take your land and women(düşman general klişesi)
-hah haha haaa vicktory(venedikli zafer sonrası, yazıldığı gibi değil çok değişik)
ve prenseslerden vecizeler;
-how could you ask this of us, never(çok ince ve öfkeli bir ses tonu)
-tell me father is he rich(evlenmeye gönderilen prenses)
-finally married(evlenen prenses... çok içten söyler hemde)
-do you always dissapoint women(diplomasıde istediğini alamayan prenses)
not: devamı gelecek biraz oynayıp hatırlamam lazım.