küçük istanbul olmuş, trafik almış başını gitmiş ama istanbul trafiğini özleten şoförleri var.
alsancakta konakta deniz kenarında oturulmuyor denizden koku berbat. inciraltı bi nebze kafa dinlemeye birebir. (ilçelere laf etmiyorum çoğu tadından yenmez)
evlerin çoğu eski, şehre girince köye girmiş hissi uyandırıyor.
kentleşme, altyapı çok zayıf. çoğu yerde lavabolardan koku geliyor.
neyi mi güzel? bilmem yaşıyoruz işte.