Çok özlüyorum ankarayı. 2013 yılında balıkesire taşınmamla birlikte uzaklaştım. Her anım her arkadaşım her güzel şey orada kaldı. Çok üzgün hissediyorum kendimi o dize kadar gelen karlarda debelenmediğim için. Eryaman sokaklarında buz gibi havada arkadaşlarımla dolaşamadığım için de ayrıca üzgünüm.