kendisi hakkında yapılmaya çalışılan yasal işlemi kınadığımı bildirmek istedim. şurada ironi ve hazır cevaplık konusunda kendisinden ders ve feyz almak istediğim bir arkadaşım arjen, ne kadar fuboldan anlamıyor olsa da...
"ben de şimdi akp'ye mail atıyorum ve savcılığa suç duyurusunda bulunuyorum. bu sözlüğü kapattırmayan flornali numuneddin'i kimler neylesin. akp, rte, abdullah gül, emine erdoğan, hayrünnise gül başlıklarını tarayıp mailimi atıyorum, kahvemi yapıyorum, keyfime bakıyorum..."