44.
-
bir dönem beşiktaş için ismi çok yazılıp çiziliyordu.
yok sporting bırakmak istemiyormuş yok alacaklarını sorun edip gelecekmiş vs.. bi şişirmeler bi şişirmeler..
spor basını da bu transferlerden komisyonunu alıyor mu acaba?
zira eleman hiç de bırakılmayacak bir golcüye benzemiyor..