bu adam net gerizekalı.
he fener taraftarı ayrı gerizekalı. eğer bu adam yedek kulübesinde otursaydı ve fernandao 11'de olsaydı herkes fernandao'ya sallayacaktı.
tıpkı van persie döneminde olduğu gibi.
halbuki fernandao'nun fener'e katkısı hem bu sikik slimaniden hem de oç van persie'den daha fazladır.
ülkede futboldan anlamayan cahil taraftar bunların hepsini hak ediyor.