mahallemizde bir tane annemin behlul diye cagirdigi kopekten hallice bir erkek kedi var. cakal ara sira bizim eve gelip kaliyor, sonra sokaklara karisiyor. kedi hayvan gibi yakisikli ve gercekten de mahallede zimbalamadigi disi kalmadi. her yer yavrusu dolu. zaten o da oyle alisti ki kimligine, behlul diye cagirinca parktan eve kadar tingir mingir geliyor. en guzeli de iri kedileri sevmek. sap sup, pot pot diye diye seviyoruz valla kediyi, sagolsun tirnaklarini bile cikarmiyor.