the prestige

entry393 galeri
    383.
  1. Uykulu olduğumdan mıdır, kafamın karışık olmasından mıdır bilmiyorum ama filmi pek beğenmedim. inception kendisinden çok daha iyiydi şahsen.
    0 ...