giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
izmir
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
6803
↓
galeri
5753.
Yobazlardan sığınmak için gittiğim lakin beni Atatürkçülük ten soğutan şehir. Herkes sürekli Atatürk Atatürk deyip durmakta. Dincilerin Atatürkçü versiyonu gibiler. Çok yanılmışım izmir hakkında. Türkler her konuda yobazlarmis meğer
cukunu avuclayan barbaros ii
01.11.2018 23:57
0
...
şikayet et
#40514076
kaydet